Casal

El Casal és una residència de caire familiar, ubicada al centre de Calella.

Facilitem i potenciem la interrelació entre els residents, el seu entorn i les seves famílies. Així mateix, tenim present el punt de partida de cada persona, per tal de treballar al màxim les seves habilitats i capacitats per afavorir la seva autonomia.

El Casal:

• Compta amb servei de Centre de Dia i de menjador.
  • Tenim 45 places, concertades per la Generalitat de Catalunya, on les persones grans són ateses 24 hores al dia 365 dies l’any.

Vols més informació?

Nom i Cognoms (obligatori)

Correu electrònic (obligatori)

Assumpte

Missatge

¿Es vostè humà?
    Les dades subministrades són guardades automàticament en un fitxer segur i d’accés restringit.

C/ Sant Isidre, 44-46
    08370 – Calella
    Telèfon: 93 766 20 21

Acollim, acompanyem i cuidem a infants i gent gran, oferint-los-hi una llar on trobar l’estima i el suport que necessiten.