Finalitats, missió i activitats

Missió i Valors

Acollim i acompanyem a infants, joves i gent gran per oferir-los una llar on trobar l’estima i el suport que necessiten.

La nostra missió és:

Acollir, acompanyar i cuidar a infants, joves i gent gran, oferint-los-hi una llar on trobar l’estima i el suport que necessiten.

Els valors i la forma de fer que volem transmetre en el nostre dia a dia són:

• Dedicació absoluta i vocació de servei a les persones ateses.
  • Calidesa en el tracte. Entenem que les persones de les quals en tenim cura, petites o grans, mereixen tota la nostra atenció i estima.
  • Servei a la persona, estant atent a totes les seves necessitats, tant les bàsiques com les complementàries que l’ajudin al seu correcte
  • Compromís continuat en la transmissió de valors com l’estimació, la sinceritat, la responsabilitat, el respecte, l’espiritualitat i la justícia.

Història

La Fundació va néixer 1943 amb la voluntat d’estar al costat d’aquells que més ho necessiten. En els seus inicis, s’atenia a persones amb  tuberculosis. En el 1971, es va crear la Llar Infantil, al barri del Carmel de Barcelona. Posteriorment, l’any 1976, es va ampliar l’activitat amb un servei d’atenció a la gent gran, el Casal de Calella (Maresme).

Les necessitats de l’entorn i de la societat han anat canviant, però no l’esperit d’ajuda de l’entitat. Anys més tard, continuem estant al costat de la infància desprotegida i les persones grans dependents.

Si vols conèixer en detall la història de la Fundació Fàtima, amb fotografies i anècdotes des de la seva creació, et deixem aquest recull. Hi trobaràs cartes, fotografies antigues, la història de per què la Llar Infantil està ubicada al Carmel i molt més.

Activitats

MEMÒRIA I BALANÇ SOCIAL 2022

MEMÒRIA I BALANÇ SOCIAL 2021

MEMÒRIA SOCIAL 2020

MEMÒRIA 2019

MEMÒRIA 2018

MEMÒRIA 2017

CARTA DE SERVEIS I BALANÇ SOCIAL 2021
Descarregar

Acollim, acompanyem i cuidem a infants i gent gran, oferint-los-hi una llar on trobar l’estima i el suport que necessiten.